2013. július 16., kedd

Megismerkedés, avagy a kezdettek kezdete


~~~Harry~~~
Nem gondoltam volna, hogy megfogja kérdezni. Mondjuk számíthattam volna rá, mert elég híres lettem a srácokkal a  2 és fél év alatt. Már sehova sem mehetek testőr nélkül, mert van pár eléggé őrült rajongó akik nagyon durva dolgokat tennének velem, azaz velünk. Ebbe félek bele gondolni is.
Hirtelen a lány, vagyis Lora megszólalt:
 -Bocsi ez eléggé rosszul jött ki, ugye?? - kérdezte egy hatalmas mosollyal az arcán.
-Nem nem jött ki rosszul- Lora nem hagyta, hogy befejezzem és belevágott a szavamba:
 -De igenis az volt, én bocsi, hisz megmentettél! Nem lehetek neked eléggé hálás!
-Nem tényleg semmi baj, egy ilyen gyönyörű lányra nem lehet haragudni.-kacérkodtam egy kicsit.
-Tudom- mondta enyhe egós beütéssel, de a végén elnevette magát.
-Mit keresel ilyen rossz időben az utcán Harold??-kérdezte a lány.
A Harold kifejezésen elnevettem magamat, hiszen senki sem szokott így szólítani, mert utáltom. De a lánynak még ez is nagyon aranyosan állt.
-Ööö, hát most voltam egy étteremben, ahol a srácokkal vacsoráztunk. Niall folyton azon panaszkodott, hogy milyen kevés a kaja!!- nevettem el magamat, amikor visszaemlékeztem barátom kijelentésére. -Szóval ha te ismersz minket, akkor Directioner vagy??
-Igen, hogyne ismernélek titeket elvégre Londonban ti vagytok a leghíresebb banda!! És igen az vagyok. -mosolyodott el a mondat végén.
Nem is zavartattuk magunkat, hogy a szakadó esőben állunk és beszélgetünk.
-Az szuper, szerettem a Directioner-eket.- mondtam kajánul.
-Ohh, akkor jó mert én szerettem azt aki szereti őket.- mondta Lora hatalmas vigyorral az arcán.
Együtt nevettük el magunkat ezen a kis szó viccen. Néztem a szép nagyon zöld szemeit, amin az enyhe smink is elfolyt. Az eső, és -gondolom- a sírás miatt.

~~~Lora~~~
Nem hiszem el, hogy itt beszélek Harry Styles-al. Évek óta szeretem, őket rajongók értük, az X-factorban is küldtem nekik üzenetet. Harry-t már régóta megakartam ismerni, hogy ő tényleg annyira magabiztos és imád- e csajozni. Liam mindig is azt mondta, hogy ő nem olyan típus annyira, de hát én nem hittem neki soha se. Saját tapasztalatból akartam ezeket megtudni. .Igen, most mindenki felteszi maga előtt a nagy kérdést, hogy én ismerem Liam Payne-t? Hát igen, régen, kb. olyan 1 éve ismertem őt,  nagyonjó kis barátság volt. Aztán a sok koncert után már nem is nagyon beszélgettünk. És ennyi volt a mi hihetetlen barátságunk.
 -És miért sírtál itt, vagyis miért álltál kint a szakadó esőben?- Harry hangjában némi aggodalmat lehetett hallani. Nekem össze szorult a gyomrom mikor vissza emlékeztem erre az egészre.
-És merre laksz, haza vigyelek? Vagy feljönnél a lakásomban egy kávéra, ne hogy megfázzál! És hogy vegyél fel egy meleg ruhát.-mosolygott.
-Harry, nem lehet. Nem akarlak ki használni.-mondtam, bár igazából szívesen felmentem volna.
-De-de látom a vágyat a szemedben, hogy fel szeretnél jönni. Úgyis haza mennék, kell társaság, és mesélhetnél magadról is. - mondta határozottan.
-Na, jó rendben, de csak egy kávé. - adtam meg magamat.
Harry diadalittasan mosolygott, és megfogta a kezemet és elkísért az autójához. Sétáltunk vagy  egy utcát, kéz a kézben. Mit is mondhatnák nagyon jól esett, igaz csak fogta a kezemet de kellet valami jó dolog is ezek után.
Hary mint egy úriember kinyitotta az autót.
Beszálltunk mind a ketten a kocsiba. Én nagyon örültem, hogy végre valami meleg helyen vagyok. Harry beindította a motort és a rádiót. Direkt nem tette olyan hangosra, hogy hallja mi mondok neki. -Nagyon szép a kocsid! - dicsértem meg.
-Köszi!- mondta Harry boldogan.
~~~Harry~~~
Úgy megkérdezném, hogy mit keresett itt és miért sírt. De nem akarok tapintatlan lenni. Ezért csak  vezettem és élveztem a társaságát.
-Köszönöm a fuvart, bevallom jól esik végre valami száraz helyen lenni.-mosolyogtam rá.
-Ugyan tényleg nincs mit!-fogtam meg Lora combját.
Lora rám mosolygott. Imádnivaló a mosolya, ezt mindenképp állíthatom.Azok a szép fogak, azok a rózsaszín, csókolnivaló telt ajkak... Teljesen belezúgtam.
-Harry, gondolom kíváncsi vagy rá, hogy miért voltam kint. Ez nagyon hosszú történet, és fáj róla beszélnem. De úgy érzem, hogy megbízhatok benned -mosolygott továbbra is a lány.
-Nem tudom mivel érdemeltem ki a bizalmadat de megbízhatsz bennem- én is mosolyogtam. Aztán a lány csak mesélt és mesélt amíg a házamig nem értem. Igazából csak a szülei és a húga halálát mesélte el, nagyon szomorú volt. És ahogy mondta, egy könnycsepp sem volt a szemében. Igazán erős kitartó lány. Gyönyörű, csinos és a hangja hívogató.
Amikor megálltam a ház, előtt  és leállítottam a motort, és szerencsére már nem esett az eső. Lora is kiszállt, a ház felé kezdtünk indulni. Kecsesen mozgott ahogyan egy-egy pocsolyát átugrott.
Nagyon megtetszett a lány pedig  még egy órája nem is ismertem. De a megjelenése, a hangja és az élete azt kérte, hogy ismerjem meg.
 -Wáóó! Ez nagyon gyönyörű, és baromi nagy ház!-mondta Lora, ahogyan gyönyörködött a lakásomon.
~~~Lora~~~
-Harry, tudnál valami tiszta ruhát adni? Meg egy tiszta fehérneműt?- teljesen elfelejtettem, hgy egy fiú lakásán vagyok.- És merre van a fürdő?
Göndör barátom eltűnt egy ajtó mögött, és 3 perc múlva élőjött, kezében egy mackónacival és egy fekete melegítőfelsővel. Meg egy tiszta fehérneművel. Ezen teljesen meglepődtem, és ezt valószínüleg ez látszott is rajtam.
-Ja, ez!- Harry feje hirtelen nagyon vörös lett- szóval ezt a fehérneműt, hüüü, de nehéz ezt mondani...
-Jajjj, Harold, mi van ezzel a szexis fehérneművel?- mostmár én is kezdtem vörösödni.
-Hát Lora , kérlek ne értsd félre...
-Nem fogom!- már kínomba mosolyogtam.
-Szóval az a helyzet, hogy betévedtem egy női fehérnemű-üzletbe és megtetszett ez a szett és megvettem minden méretbe és ránézésre ez kell neked... De nem akarok lefeküdni veled, pedig ezt ARRA vettem... És tényleg, ne értsd félre!
-Jól van, Hazzy, értem, de mostmár elmegyek fürödni, mert nagyon fázom. Köszi a ruhákat!
Elindultam a fürdőszoba irányába, és beálltam a melegvíz alá és élveztem , ahogy folyik a testemen. Megmostam magam Harry tusfüdőjével, és mikor leöblítettem magam, megtörölköztem. Benéztem a szekrénybe, hogy elővegyek egy fésűt, és kivettem, közben kiesett egy csomag óvszer. Jól van göndörkém, látom, szeteted az éjszakai életmódot. Megfésültem a hajam, felvettem a bugyit, meg a melltartót, de eszembe jutott, hogy lent maradt a ruha, amit Harry adott. Gyorsan lerohantam egy szál fehérneműben, mikor Hazza meglátott, csodálkozva nézett rám, de én csak megrántottam a vállam és szaladtam felöltözni

~~~Harry~~~
Éppen a kávékat készítettem, mikor meghallottam, Lora lépteit. Kinéztem és csak egy szál fehérneműben volt csak. Még jó, hogy semmi sem volt a kezembe, ülönben elejtettem volna. Elvette a ruhákat, amiket adtam neki, és mikor visszament a fürdőszobámba, én akkor és ott eldöntöttem, hogy megszerzem magamnak...

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a rész is! (természetesen). Igazán tetszik. Várom a következő részt. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, Köszi szépen! Nagyon örülünk neki!:)))

      Törlés
  2. Szia! Nagyon tetszik a történet!*-* :)

    VálaszTörlés
  3. érdekesnek ígérkezik ez a blog így várom a folytatást is :):*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, h tetszik! Asszem csak kedden tudjuk hozni az új részt, mert Törpi nem lesz itthon a hétvégén! ;)

      Törlés
  4. Szia, megcsinálom a fejlécet csak írj email-ben :) Kik legyenek rajta, milyen háttérrel legyen stb. :) Várom az üzit.

    xoxo. Gréta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A címemet elfelejtettem :$ vas.greti@gmail.com

      Törlés
  5. ez is nagyon jó rész mint a többi :)

    VálaszTörlés