2013. július 30., kedd

Felfedezések

~~~Harry~~~ 
Lora lerohant egy szál fehérneműben. Még mindig nem tudom felfogni, mit láttam. Tökéletes teste volt, és ha jól láttam, néhány tetoválás is borította a testét. Ez még jobban tetszett nekem. A hátát sok kis madár borította. A többi sajnos nem láttam, mert gyorsan felrohant. Kimentem a konyhából, egyenesen a nappaliba, letettem a kávékat és leültem a kanapéra.

~~~Lora~~~
 Azt hiszem készen vagyok. Kinyitottam a fürdőajtót és lesétáltam. Nem tudtam Harry hol van, ezért szóltam neki:
 -Harold?
 -Itt vagyok a nappaliban!-mondta. Odamentem, láttam, hogy készített kávét. Szuper. Éreztem, hogy Harry végig nézi minden porcikámat. Bementem a nappaliba, és egyből a kanapéra ültem. Harry-hez közvetlen közel. Egymást néztünk és mosolyogtunk, míg Harry ki nem nyitotta a száját:
 -Itt van a kávé, gondolom kérsz.- mosolygott továbbra is.
 -Köszi.
 Megittuk gyorsan a kávét, és kérdeztem tőle és ő is kérdezett tőlem.
 -Szóval, ahogy láttam vannak tetoválásaid? Vagy csak rosszul láttam bár nem hiszem- kérdezte kíváncsian.
 -Igen van, nem is egy.-büszkén mosolyogtam.
 -Ohh, az szuper, meg is mutattod? Imádom, ha egy lánynak vannak tetkói.-mosolygott kajánul.
 -Nem, nem mutatom meg, így is láttál már egyet. Az bőven elég.-mondtam játékosan. Szeretek játszadozni, ha fiúról van szó. 
-Na, lécci csak nekem, úgysem mondom el senkinek.-könyörgött tovább. Nagyon szexi ahogyan tud "könyörögni". 
-Nem!- folytattam tovább a kínzást.
 -Hát jó, te akartad! Erre a mondatra megijedtem, vajon mit akar? Harry letette a kávés bögréjét, és hajolt hozzám. Nem tudtam mit akar. Hirtelen megragadta a pólómat.
-Harry meg ne próbáld!- üvöltöttem rá. Ő csak mosolygott tovább.
  -Ha nem mutatod meg, más ezközökhöz kell folyamodnom. Ez tetszett nekem.
 -És mégis mihez?-közben egyre kozeledett a feje. Már összert a hajunk, a homlokunk, és az ajkaink. Szenvedelyes csókcsataba kezdtünk. Éreztem, h a fiú felhúzza a pólom, de nem érdekelt. Élveztem. Levette a felsőm.
 -De Harry! -mondtam játékosan.
 -Aha, szóval van egy közös tetkonk!-mutattot a pillangóra a hasamon.
-Hát igen, szeretem az a tetkót...-mondtam.
-Jól van, Harry. -mondtam, miközben felvettem a pólóm.
 -Én elmegyek felhívni a barátnőmet, mert mindig felhívom. Utána folytathatjuk-kacsin­tottam és kimentem a szobából. Előkotortam a telómat és tárcsáztam Danit.
 -Szia Danielle! -mondtam boldogan és ugráltam.

 ~~~Harry~~~
 Szia Dani!!- hallottam meg Lora hangját. Mi? Lora? Danielle?? Mi folyik itt? Honnan ismerik egymást? Halkan kimentem a nappalimból és Lora után mentem. Bement a szobámba, becsukta az ajtót. Résnyire kinyitottam azt, és hallgattam a beszélgetést. Nagyon jót beszélgettek. Azt hiszem a "csajom" legjobb barátnője. Lora megszólalt: -Szóval Dani, hihetetlen történetem van, az expasid barátjaval! -ekkor kimentem az előszobába és felhívtam Liam-et. Már tisztában voltam mindennel. -Liam, te tudtad, hogy Danielle, az excsajod az én Lorám LB-je?
 -Persze, h tudtam, úristen, de rég nem beszéltem Lorával! Várj, mi van? A te Lorád? Mi van? 
-Csak annyi, hogy megkértem, h aludjon nálam...
-Mi? Ugye Hazza, nem éjszakai üzemmódba kapcsolsz?- kérdezte Liam. Elnevettem magam. -Dehogyis! Csak pár óraja ismerem! De nagyon jól csókol! 

~~~Lora~~~ 
-De nagyon jól csókol!-hallottam, hogy a fiú Liammel beszélget. Ezt Dani is meghallotta. Ledöbbent:
-Mi? Te Harryvel csókolóztal?????
 -Igen!-válaszoltam és elpirultam. Ezt a fiú meghallotta és megfordult.
-Ahh, szia Lora! Magához húzott és megölelt. Liam megszólalt: 
-Csak semmi éjszakai ténykedes! Dani és én elnevettük magunkat: -
Nyugi Liam, semmi nem lesz!-mondtuk Hazzá-val egyszerre. Letettük a telefonokat, de az öleléséből nem bújtam ki. Azt hiszem szerelmes vagyok. 
-Hát akkor jóéjt! -mondta Harry egy puszi kíséreteben. Én is adtam neki egyet és elindultam a szobája felé.


Bocsi a késésért mindenkinek! Ígérjük, mostmár rendesen hozzuk a részeket! Komizzatok! Puszi: Törpi & Emily

10 megjegyzés: