2013. augusztus 5., hétfő

"Komolyan, a Directionerek jobbak, mint az FBI!"

~~Niall~~

Reggel fincsi kajaszagra ébredtem. Louis úgy látszik, megint alvajárt. Imádom, ha ezt csinálja. Mostani hóbortja, hogy álmában süt/főz. Elmentem lezuhanyozni, Kivettem a kockás ingemen és egy farmernacit. Kölcsönvettem Harry ittmaradt fehér Convers-cipőjét. Lementem a konyhába, ahol már Liam ott ült. Nem kellett egyedül ennem. Ez fantasztikus.
-Szia Liam! Min agyalsz? -kérdeztem
-Hát, miből veszed h agyalok? -kérdezte
-Olyan fejet vágsz. Szóval, ki vele!- faggattam
-Hát azon, hogy Lora Hazza-nál aludt. Remélem, nem feküdt le vele! Lora tudom, hogy nem szűz, de nem szeretném, hogy ki legyen használva. És harry mostanában túlságosan kanos.
- Mii? Az a Lora?- csak ennyit tudtam mondani. Majd felkiáltottam: KAJAAAAAAA!!!! Louis főzött!!!!
Felrohantam BooBear-hez és nyomtam egy cuppanós puszit az arcára, majd visszaszaladtam a konyhába. Megettem a Lasagne háromnegyedét. Liamnak is hagytam egy kicsit, ő is megette, Felmentünk felébreszteni Zaynt. Asszem nem kellett volna. Mellette találtuk Perrie-t. Hát azt hiszem, ez nem kellemes látvány kora reggel. Mindegy, egy óra várakozás után elkészültek. Addig Sponge Bobot néztem, ettem, néztem a Twitterem, ettem, válaszoltam néhány rajongónak és ettem.
- Ki vezet? - kérdezte Zayn kómásan
-Majd én! - mondta Lou, ez rázós menet lesz. Nem kell rosszra gondolni. Felvesszük Hazzát és megyünk a Nando's-ba. Hurrá! Remélem, Lora is velünk jön.
Zayn elaludt a vállamon. Mint mindig.Addig énekeltünk, a Still the One-t. Rövid volt az út, csak ez fért bele. Kiszálltunk a kocsiból, és elindultunk az ajtó felé. Lou meglátott néhány galambot. Felordítot: -Kevin!!!!! Elkezdte őket kergetni.Ráhajoltam az ajtóra, és a többiek is jöttek.Nem sokat hallottam, mert Lou még mindig kevineket üldözött. Valaki kinyitotta az ajtót, és mi beestünk. Felálltunk és megláttuk teljes életnagyságban Harry-t, ahogy Lorá-t ölelgeti.

~~Louis~~

-Ööö. Sziasztok! - köszöntem először. Aztán a  többiek is. - Mit csináltok?- kérdeztem zavarodottan. Bementünk Harry lakásába.
 -Sziasztok srácok!- köszönt Lora is.
 - Na viszont nekem mennem kell. Dani-val találkozzunk. Remélem még találkozunk Hazza. Sziasztok!. - és azzal rögtön ki és lépet az ajtón. Még hátra néztem egyszer, hogy lássam el-e ment.
 - Na szóval Harry ki ez a lány? - kérdeztem. Addig a srácok leűltek a kanapéra.
-Lora.- mondta egyszerűen. De tudhatta volna, hogy nem fogom ennyiben hagyni. - Igen és mit kereset nálad?- kérdezöskődtem tovább. A többiek is elkezdték, hogy
 - Mit keresett itt? Liam megszólalt : - De ugye nem csináltatok semmi rosszat? Kérdezte Liam aggódva. Hát, igen ilyen a mi Liam-unk.
- De hogy is! Semmi rosszat nem csináltuk. Amúgy is még alig ismerem. Bár, nagyon dögös. És cuki. - mondta hatalmas mosollyal a száján.
 -Szóval egy újabb Mrs. Styles jelölt? - cukkoltam ezzel göndör barátunkat. -jaj menj a francba Louis! - mondta komolyan.
-Jól van na.- mondtam nemes egyszerűséggel.
- Na, a Nando's-ba akartunk indulni, nem? Akkor elindulunk? -mondta Zayn. Ahogy láttom már felkelt.
 - De, indulás!- mondtam.
-Éljen!- mondta Niall ordítva. Ki mentünk a házból, és beszálltunk a kocsiba. Még jó hogy nagy a kocsi máskülönben el se férnénk. Rövid volt az út 15 perc se. Szerencsére nem volt nagy forgalom aminek nagyon örültem. Kiszálltunk mindnyájan a kocsiból. És egyből le támadott két rajongó. Na, ez van ha nincs testőr mellettünk. Gyorsan elintéztük a két rajongót és már mentünk is be Niall kedvenc gyorskajáldájába. Zayn és Liam ment a pénztárhoz és rendeltek is. Mi addig kerestünk egy kevésbé nyügős asztalt. Le is ültünk oda. Liam-ék 10 perc múlva visszajöttek jó sok kajával. Megkajáltunk, de közben persze letámadott elég sok rajongó, ami igazából persze jó, de kajálni akartunk volna nyugalomban. Így hát, mint mindig nem tudtunk. Amint megkajáltunk gyorsan kifizettem az ételt és gyorsan elmentünk mielőtt több rajongó is lesz. Beszálltunk a kocsiba és indultunk is a hangpróbákra. Remélkedek, hogy nem jöttek rá a rajongók, hogy hol lesznek a próbák. Őszintén néha megleödők rajtuk, hogy hogyan tudják ezeket kideríteni. A Directionerek lassabban rosszabbak, mint az FBI ügynökök. Mindenki kivételesen csendben ült és hallgatta -gondolom- a zenét. Így hát én megtörtem a csendet.
-Na, szóval harry nem akarsz mesélni Loráról?
-Mit? Mit akartok tudni? -kérdezte. - De Liam jobban ismeri mert tudjátok egy régi barátja.- mondta Harry.
-Jaj tényleg!- mondta Niall. - Ja, hogy az a Lora- Zayn is mondta.
- Ohh, emlékszek rá. Össz visz csak egyszer találkoztam vele. De nagyon jó fej csaj. Azt hiszem- mondta, de a végét elnevette. PErsze erre a fiúk is elnevették magukat.
- Hát...- mondta Harry.
-Hogyan találkoztatok?- kérdeztem.
- Ööö. Nem fog örülni Lora, hogy elmondom de tegnapelőtt majdnem elütötte egy kocsi. Én pedig mint egy lovag megmentettem. Ismerős volt amúgy a lány. Így hát, meghívtam magamhoz. Mert csuron vízes volt.
-És miért volt egyedül a szakadó esőben?- kérdezte Liam.
-Azért mert nem bírt a kórházban maradni. -mondta.
-Mi? A kórházban? Mégis mit keresett ott Lora?- megint Liam kérdezte.  Igazából megértettem az aggósását, mert egy régi barátja Liam-nek, hiszen az X-faktor óta ismeri Lorát.
- Egy autó balesetük volt. És meghalt az anyja és az apja. A húga pedig agyrázkodást kapott és meghalt.
-Úramisten!- mondtuk egyszerre.
-És én erről, hogy hogy nem tudtam? Úgy látszik, már tényleg nagyon rég beszéltem vele és el is hanyagoltam. Francba- mondta Liam szomorúan.
- Hát, ahhoz képest, hogy ez történt eléggé jól kezeli. csak egyszer na jó kétszer sírt. - mondta Harry. Én szívesen beszélgettem volna erről de megérkeztünk és ahogy sejtettem kb. úgy 100-125 rajongó volt kint. Mindenféle plakátokkal és elég hangosak voltak.
-Ohh, ez nem lehet igaz!- mondta Zayn és Niall.
-Nagyon sokan vannak, és jó hangosak!-mondtam.
-Ja, de honnan tudták, hogy itt leszünk?- kérdezte Niall.
 -A Directionerek lassabban rosszabbak, mint az FBI ügynökök.-mondtam. Erre a srácok felnevettek.
-Mivan? Ez nem vicces, hanem ez egy igaz tény.
- Na jó. Felhívom Pault, hogy jöjjenek a testőrőkkel. -mondta Liam.
 -Ez egy jó ötlet.- mondta Harry                                            

**********************************************************************

~~Lora~~
                                        
 Hívtam egy taxit. Szerencsére még volt annyi pénzem. Elmondtam a címemet és már mentünk is. Még jó, hogy nem volt dugó.  Megérkeztem, kiszálltam a taxiból adtam a sofőrnek egy kis borravalót is.Ránéztem a házunkra. Jó nagy volt, de gondolkoztam is egy kicsit és rájöttem, hogy ez a ház üres. Sose fognak a szüleim és a testvérem visszajönni.  Így hát ideje új lakhely után néznem. Na igy folytatodjon inkább. Igazából foggalmam sincs hogyan mert nincs pénzem. Még csak 18 vagyok. Én nem állok készen ahoz, hogy egyedül éljek. De tudtam, hogy itt nem maradhatok. Rossz lenne vissza menni és tudni, hogy itt anyuék jártak.Próbáltam erre nem gondolkozni. Így hát felmentem a szobámba. Nem maradhatok azért a tegnapi ruhámba így átöltöztem. Egy egyszerű szandált vettem fel, dinnye mintás mini shortot és egy egyszerű topot. Megigazitottam a reggeli sminkemet is. És úgy gondolom elég jól nézek ki szóval elindultam Dani-hoz. Most viszont nem taxival mentem hanem sétáltam. Nem volt olyan messze 25 perc séta. Egy butiknál találkozunk azt beszéltük meg. A bolt neve Gucci volt. Nem ismertem nagyon,de tudtam, hogy jó cuccok vannak, mert Dani mindig ott vásárolt. A Hyde-parkon keresztül mentem. Egyből kiszúrtam Daniella-t. Kitűnt valahogy a  tömegből.
-Szia Dani! -köszöntem neki boldogan.
- Szia lora! Ajj, annyira rég találkoztunk! Egy hete! Az nagyon rég volt. -mondta és közben megüleltük egymást.
-Igen, tényleg az régen volt!- válaszoltam neki.
-Na szóval mesélj. Egy csajos nap veszi kezdetét.-mondta vidáman.
Bementünk a butikba, vagy mi a csudába. Egyből a cipőkhőz mentünk. Dani-vel az volt a kedvenc részünk.
- Na mesélj!- mondta.
-Hát, miről is?- húztam az időt. De igazából tudom mire értette.
 - Jaj, ne játsztd itt a szőkét! Tudod te, hogy mit akarok tudni!- mondta és folyamatosan nevetett.
- Én nem vagyok szőke! Én eredeti barna göndör hajú csaj vagyok! Utáloma szőkét! - játszottam a kisgyereket. Dani-nak ez nagyon nem tetszett, de láttam rajta, hogy élvezzi a hülyeségemet.
-Oh tényleg? Nem vagy szőke? Igen? Akkor 2 éves korodban milyen hajad volt? - beszállt ő is a kis játékba.
-Jaj, utálom azokat a képeket. - olyan kis gyerekes vagyok... Jól van erre ne válaszolj.- mondtam. Elnevettük magunkat.
- Na szóval mesélj.- mondta Dani megint.
-Jól van. Tegnap este találkoztam Harry-vel. -Inkább nem mondtam, hogy hogyan nem akartam, hogy miattam idegeskedjen.
-Aztán felhívott magához. Én meg elfogadtam. De nem feküdtünk le! Csak beszélgettünk. Nagyon aranyos! -mondtam és elpirultam.
-Nem feküdtettek el? Na ügyes vagy.-mondta
-Hahahaha. Ez nem vicces.- mondtam.
-Csak egy ágyban aludtunk.-ércelődtem.
-Ez az a Lora kit ismerek.-mondta. Köszi ez jól esett nekem, komolyan. Időközben bementünk a boltba. Ahogy láttam, nem túl olcsó  a bolt. Viszont győnyőrű ruhák voltak. Egyből elvettem egy rózsaszín toppot, egy sárga gatyát és egy kék topánkát. Felvettem és mivel jól állt, megvettem. Még vásároltunk egy csomót. Utána elmentünk egy drogériába és ott is bevásároltunk. Elmentünk egy kávezóba es ott beszélgettünk. Elbeszélgettük az időt és mire felészleltünk, már két lábbal rúgdostak ki a helyről.

2 megjegyzés:

  1. Emily és Törpi
    Nagyon jó lett ez a rész :]
    A fejléc is fantasztikus lett!
    És imádom hogy jó hosszú rész lett!!! ;)
    Kíváncsi vagyok mik lesznek a folytatásban,hogyan fok folytatódni.
    Hamar hozzátok a következő részt xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az meglepi ^.^ Amugy hosszabb is lett volna, de en hosszunak talaltam. Koszonunk mindent!! *-* T.

      Törlés