2013. augusztus 26., hétfő

Why me?!

~~Lora~~ 

Dani és Niall egyre közelebb jöttek éreztem az aggodalmukat, pont ezt nem akartam. Már csak egy kezet éreztem a vállamon. Dani hideg kezétől libabőrős lettem. Leülte mellém és átölelt. Erőm sem volt visszaölelnem. Aztán Niall is mellém leült. Szerencsémre nem kérdeztek semmit. Nem akartam. Ezt az egész szituációt. Csak úgy patakban folytak a könnyeim. A sminkem is folyt. A fehér párnám teljesen elázott. Niall kiment hozott egy vödör fagyit, és pár zsepit. Vagy inkább egy egész csomagot. Az egyik zsepin egy felirat volt, amit gondolom Niall írhatott rá: 
~ Mi van veled Lora? Mi a barátaid vagyunk és aggódunk nagyon. Csak megakarunk védeni. Puszi: Niall, Dani, Hazza, Zayn, Liam, Louis. 
Ettől én még jobban elkezdtem bőgni. Annyira kedvesek velem. De, miért?! Meg se érdemlem. Egy roncs lettem. Dani megszólalt alig hallhatóan.
- Kérlek nyugodj meg Lora! Rossz így látni, te nem ilyen vagy! A vidám pörgős, és flörtölös Lorát a régi Lorát akarom visszakapni. -suttogta. 
Igaza van Dani-nek. Én nem vagyok ilyen. Sosem szoktam sírni. De azt hiszem most jött el az ideje, hogy ki engedjem mind ezt. Nagy nehezen összeszedtem magamat. A kezembe szorítottam még a kis papírzsepit amin Niall kedves üzenete állt. Fölálltam és letettem a vödör fagyit. Nem voltam képes enni. Semmire sem. Lehuppantam az ágyra. Törükülésbe ültem és csak szipogtam.
-Sajnálom! - csak ennyi jött ki a számból. 
Barátaim fölálltak, és mellém ültek. Aggódtak értem látszott a tekintetükön. Próbáltam össze szedni magamat kisebb nagyobb sikerrel. Letöröltem a szétfolyt festékemet.
A kezem csupa fekete folt volt. Úgy nézett ki, mint amikor megvágtad magadat. Ijesztő volt látni, nem is tudom, hogy miért. Csak néztem a csupasz kezemet. Már csak azt vettem észre, hogy valaki törli le a kezemről a koszt. Puha törölköző volt, fölismertem az illatát. A fürdőmből volt. Fölnéztem és láttam, hogy Dani az. Rámosolyogtam köszönés képen.
***

Miután megvigasztaltak némiképp, és biztonságba tudtak éjszakára, hazamentek. Megvártam, míg a kocsik elmennek aztán elmentem lefürödni. Áztattam magam. Felöltöztem az új Chanel ruhámba. Felvettem a hozzáillő fekete csillogó magassarkúmat. Ki sminkeltem megint magamat. Most nem tettem túlságosan sok sminket magamra. Megigazítottam hosszú göndör hajamat. Nem kötöttem be hagytam kiengedve. Amint elkészültem hívtam egy taxit. Abba a buliba készültem, amit a neten találtam. Remélem jó lesz. Megjött a taxi beszálltam. A taxis furcsán nézett rám, mikor elmondtam a címet. De semmi nem érdekelt most. Csak jól akartam érezni magamat és kész. Kevesebb, mint 20 perc volt az út. A bejártnál beengedtek, miután azt kifizettem. Első dolgom az volt, hogy ittam egy vodka-narancsot. Meg még egyet és még egyet. Ha szomorú vagyok mindig csak vedelek. Ezért is volt pár vitám a családom miatt. Úgy döntöttem elindulok táncolni. Nem érdekelt már semmi, a pia teljesen a fejembe szállt. Megszólított egy fiú: 
-Héj cica, kell drog? - mondta az alkoholtól bűzlött srác. Először hezitáltam, de aztán a végén elfogadtam. Rohadt jól eset. Azt hiszem a pia és a drog megtette a hatását. Hirtelen ki pattant az agyamból, hogy kéne még egy tetoválás. Fogalmam sincs, hogy honnan jutott az eszembe, de kellett még egy. Imádom a tetoválást, olyan szépek. Ezért elkezdtem keresni a kijáratot. Eléggé nehezen, de megtaláltam közben pedig pár srác lekért engem egy táncra. Nem is értettem miért, nem válaszoltam nekik csak tovább mentem. Amint kiléptem megcsapott London hűvös szellője. Kár volt ilyen ruhába elindulnom. De ez most sem érdekelt csak akartam egy díszt a testemen. A járókelők tekintette égette a bőrömet. Az első tetkószalonban amit találtam be mentem. Varattam magamra egy jó párat. Így kb olyan 10 tetoválás díszített engem. Az egyik kedvencem a pillangó volt, ami ugyanúgy nézett ki, mint Harry tetoválása. Na meg a hátamon lévő madarak.  Az utolsó tetoválásom készült a csuklómra egy kis hangjegy volt. Nem is annyira fájt, mint ahogy emlékeztem talán az alkohol és a drog miatt volt. Amint készen lettem, elindultam vissza egy másik buliba, hajnali 2 körül lehetett. Úgy gondoltam még rá érek.

***
Idegen helyen, iszonyatos fejfájással ébredtem. Elfordítottam a fejem balra. Egy fiú feküdt mellettem. Elundorottam. Felültem. Lecsúszott rólam a takaró, és megláttam, hogy anyaszült meztelen vagyok. Megijedtem. Na, ne megint mit tettem?! A srácról is lerántottam a takarót. Ő is meztelen volt. Belém hasított a felismerés:
~Ez...

2 megjegyzés:

  1. Emily és Törpi,
    Nagyon jó rész lett az is mint a többi, mint már mondtam. :)
    Szépen írtook :) Amúgy lesznek majd ennél kicsit hosszabb részek?
    Én imádom a hosszú részeket. Nagyon várom a folytatását , de ténleg vajon ki az a srác? Biztos meg történt az a dolog... :DD
    Mikorra várható az új rész? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon köszönjük. Ahogy írtuk már a frissebb bejegyzésünkben, hetente egy rész lesz mindig feltéve.
      És ha időnk engedi próbálunk mindig hosszabb részeket hozni.
      Emy, Törpi

      Törlés